19
Communicatieatelier ‘Adverteren op social media en Google’
volzet
Het atelier is volzet. Wens je toch deel te nemen? Neem contact op met Max Frans.
Benieuwd hoe jouw organisatie met online advertenties een groter publiek kan bereiken? Deze workshop is de ideale introductie tot de wereld van adverteren op social media en Google.
Wat mag je verwachten?
In deze interactieve halve dag behandelen we:
- Wanneer adverteren zinvol is voor jouw organisatie.
- De voor- en nadelen van adverteren op social media en Google Ads.
- Hoe je de impact van campagnes kunt meten en verbeteren.
- Google Ad Grants: Hoe sommige non-profitorganisaties tot 10.000 euro per maand aan gratis advertentiebudget kunnen krijgen via Google, en welke voordelen dit biedt.
We starten met een heldere theoretische basis en nemen daarna samen een kijkje in de advertentieplatformen. Zo krijg je praktische inzichten om jouw boodschap krachtig neer te zetten.
Voor wie?
Deze workshop is perfect voor organisaties die hun eerste stappen willen zetten in online adverteren.
Praktisch
- De sessie vindt plaats op donderdag 19 december van 9.30 u. tot 12.30 u. in het Herman Teirlinckgebouw in Brussel (lokaal 00.48).
- De deelnameprijs bedraagt 70 euro.
- Houdt iets jouw inschrijving tegen, we helpen je graag verder.
- Breng zeker je laptop mee!
- De begeleiding is in handen van Leen Veldeman van I Like Media.
- Contacteer Max Frans voor meer informatie.
Inschrijven
Deze activiteit is volzet. Neem contact op met de verantwoordelijke (zie hieronder) voor meer informatie.
Praktisch
19 december 2024
9:30 tot 12:30
Locatie
Herman Teirlinckgebouw
Havenlaan 88
Brussel
Max Frans
Inschrijven
Deze activiteit is volzet. Neem contact op met de verantwoordelijke (zie hieronder) voor meer informatie.