Communicatie

Onze samenleving verandert voortdurend. Sociaal-culturele organisaties hebben daarom nood aan een doordachte communicatiewerking om impact te realiseren of om hun relevantie aan te tonen. Principes en technieken uit de marketing winnen daarbij aan belang, niet in het minst om de juiste doelgroepen te bereiken.

De uitdaging voor organisaties en werkers bestaat erin om communicatie en marketing te integreren in de kern van hun werking in directe relatie tot hun sociaal-culturele praktijken en tot de processen binnen hun organisatie.

  • Foto: Mieke Vasseur - Socius

    Communicatieatelier ‘Hoe pak ik mijn communicatiebeleid aan?’


    Inschrijven


    €70,00

    Ik ben rolstoelgebruiker
    Ik ben doof
    Ik ben slechtziend
    Ik breng een begeleider/tolk mee
    Ik breng een hulphond mee

    Goede foto’s maken met je smartphone


    Inschrijven


    €70,00

    Ik ben rolstoelgebruiker
    Ik ben doof
    Ik ben slechtziend
    Ik breng een begeleider/tolk mee
    Ik breng een hulphond mee

    Scroll to Top