Communicatie

Onze samenleving verandert voortdurend. Sociaal-culturele organisaties hebben daarom nood aan een doordachte communicatiewerking om impact te realiseren of om hun relevantie aan te tonen. Principes en technieken uit de marketing winnen daarbij aan belang, niet in het minst om de juiste doelgroepen te bereiken.

De uitdaging voor organisaties en werkers bestaat erin om communicatie en marketing te integreren in de kern van hun werking in directe relatie tot hun sociaal-culturele praktijken en tot de processen binnen hun organisatie.

volzet

Communicatieatelier ‘Werk maken van je communicatieplan’


Inschrijven

Deze activiteit is volzet. Neem contact op met de verantwoordelijke (zie hieronder) voor meer informatie.

Foto: Solen Feyissa - unsplash.com

Communicatieatelier ‘Aan de slag met Instagram’


Inschrijven


€105,00

standaard
veggie

Ik ben rolstoelgebruiker
Ik ben doof
Ik ben slechtziend
Ik breng een begeleider/tolk mee
Ik breng een hulphond mee

Scroll naar top